Tilmelding til brug af Schoutgårdens elladestandere
Som alle nok har bemærket, sker der virkelig noget med etablering af vores elladestandere.
Derfor igangsættes næste etape. hvor de ejere. der ønsker det, skal have mulighed for at kunne oplade elbiler i Schoutgården.
Se dokument her.
Dokumentet vil også blive omdelt i postkasserne.